16. 4. 2012

lemon curd


Dneska ráno jsem si přivstala, abych stihla k snídani udělat palačinky. To mě tak vyčerpalo, že jsem hned po snídani usnula na pohovce a zaspala ranní přednášku.

A teď to nejdůležitější: než jsem usnula, tak jsem stihla srovnat chutě dvou citronových pomazánek, které se u nás dají běžně koupit. Ta vzadu se jmenuje Gale´s a prodává ji Robertson, ta vpředu je M&S. Pokud vám nevadí lehce chemická pachuť a máte radši sladší, pak doporučuju ten Gale´s. Ale pro ty, kteří to mají rádi pořádně kyselý a navíc jim záleží na tom, co jedí, je jasnym výhercem Sicilian Lemon Curd z M&S. Na rozdíl od Gale´s obsahuje pravé máslo (aspoň se to na něm píše) a obsahuje 9% citronové šťávy, Gale´s jen 4%. Navíc Gale´s obsahuje dochucovadlo i barvivo. Ale zas je o dost levnější.

Jak jste na tom vy, kde kupujete? Dělali jste lemon curd už někdy doma?

1 komentář:

Jana řekl(a)...

Lemon curd prostě miluju! Kupuju ten od M&S, ten druhý neznám, a podle toho co píšeš, ani znát nepotřebuju :-). A na domácí nemám trpělivost. Do palačinek jsem ho nezkoušela, to musím napravit. Jinak super zamíchaný do mascarpone jako náplň dortů nebo macarons, nebo přidat do obyčejné hrnkové bábovky (tak půl skleničky) ale úplně nejvíc je tenhle koláč http://www.apetitonline.cz/recepty/4229-citronovokokosovy-sen.html