7. 8. 2013

divoký jídlo

Normálně už vůbec nebloguju, ale musim se pochlubit. Dnešní obyčejnej průjezd Šárkou na kole se zvrtnul ve sbírání čehokoli jedlýho a vyvrcholil divokou večeří. Přítel prohlásil, že v životě nejedl nic divnějšího. (což beru jako pochvalu)


Pečená mrkev s pečeným bezovým květem a čerstvý řebříčkem a se špenátem z čerstvých roslinek. (jitrocel větší, jitrocel kopinatý, řebříček obecný, jetel plazivý, kopřiva dvoudomá, jahodník obecný, smetánka obecná)
hohoo! botanika v kuchyni
Dochutila jsem to dipem ze zakysaný smetany s česnekem. Příště akorát musim vychytat poměr rostlin, kopřivy jsou lepší, než jsem čekala, stejně tak pampelišky, takže příště jich bude víc!
K tomu jsem ještě natrhala nezralej bez a naložila ho podle Cuketky jako kaprlata a všechno zbylé místo v kabelce zabraly zralý načervenalý špendlíky. Ok, no, tu mrkev jsem koupila.

A když už jsem v tom, tak vám ještě ukážu superrůžovou studenou polívku


Povařená vychladlá řepa rozmixovaná s podmáslím, koprem, česnekem, pepřem a solí s kapkou oliváče a balzamika

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

ahoj přátelé, chci jen využít této příležitosti a poděkovat tomuto skvělému půjčovateli, panu Ben leemu, který mi pomohl s půjčkou, velmi jsem potřeboval 7 000 000,00 USD, takže jsem byl představen panu Benovi Leeovi, půjčujícímu důstojníkovi, takže jsem kontaktoval jeho e -mail a já dostal částku půjčky 7 000 000,00 USD, poradím každému, kdo potřebuje půjčku, kontaktovat e-mail: 247officedept@gmail.com nebo můžete svůj WhatsApp získat prostřednictvím +1-989-394-3740.