26. 4. 2011

epic story of my living room

část prvá: zeď
first part: the wall







část druhá: jim morrison ztrácí hlavu (bývalý žlutý stolek)
second part: jim morrison loses his head (ex yellow table)




third part: happy end





Hybatelem téhle proměny byla potřeba nějak hezky uchytit na zaď projektor. Takže ta nenápadná bílá polička je vlastně to nejdůležitější. Chtěli jsme barevnou stěnu a nemohli jsme se shodnout na barvě. Pak jsem se jednou doma nudila (byla jsem nemocná) a napadlo mě tohle. Nikdy to nedělejte. Ze sprejů se rozprašují miniaturní částečky barvy, které se rozletí po celém bytě. Úplně všude (i za zavřenými dveřmi na záchod a do koupelny) jsem utírala zelený prach. Asi umřu na rakovinu.
A pak se stalo, že se ke stěně nehodil žlutý stolek ani pohovka barvy café latté. A tak jsem pohovku převlíkla (potah je veledílem mojí mamky) a stolek dostal popartový look, na který jsem pyšná. Tonetku jsem už dřív natřela načerno.
nebudu psát, co jsme kde koupili, všechno je to z Ikey, židli jsme našli u kontejneru

The mover of this room change was a need to fix projector on the wall. So the little bookshelf is the most important piece of all. We wanted colorful wall but we couldn´t agree on one color. This came to my mind once when I was bored (I was sick). Do not ever do the same thing. Microscope color dust is coming from the sprays, and it´s everywhere. I needed to clean it up even in bathroom behind a closed door. I think my lungs are full of it and I´ll die on cancer.
And then there is other thing. The yellow table and café latté colored sofa didn´t suited to this new wall. So I redressed sofa (my mummy made the cover) and the table got pop art look which I am really proud of.
I painted black the Tonet chair earlier.
I don´t need to write where we bought what. Everything is from Ikea except of the chair. We found it in a dustbin.

5 komentářů:

Nina řekl(a)...

tak to je skvelé!wow O.o

Unknown řekl(a)...

boží!

Denisa T. řekl(a)...

fakt super výsledek ! :) i s data projektorem.. se někdo má :)..
a nejlepší je ten stolík s Džimem ;))

luckapucka řekl(a)...

skvělý nápad! a ano, úklid po malování nebo nějakém vylepšování je to nejhorší...

Anna řekl(a)...

boží!