1. 3. 2012

kávový likér


To na fotce je úplně poslední panák mého domácího kávového likéru. Ale asi nebude trvat dlouho a vyrobim ho znova.

Použila jsem: 3 kelímky smetany ke šlehání, 1 kondenzované mléko, asi 2 dc normálního mléka, 4 velké lžíce cukru, tabulku čokolády a asi 3 lžíce instantní kávy. Všechno jsem dala do hrnce a povařila. Pak jsem to zalila lahví Pražské vodky.

Trochu jsem se bála, že pachuť levné vodky bude v likéru cítit, ale bylo to v pohodě. Horší bylo, že mi jeden kelímek šlehačky, ještě než jsem ho donesla domů, prasknul v kabelce.

A pak jsem si ještě přečetla o kávě něco moc zajímavýho. Vědci z VŠCHT normálně přišli na to, že v turkovi i espressu je stejné množství kofeinu. Jeho obsah je ovlivněn druhem kávy. No kdo by to byl řekl. Thank you, Cpt. Obvious!


1 komentář:

Akkarin řekl(a)...

Dostala jsem na to hroznou chuť, tak si du naspat nákupní seznam...