8. 2. 2011

a co tedy s tim nábytkem?

Průhledná židle: 1) Kartell, 5500 Kč, 2) Interier Group, 3000 Kč
rozkládací pohovka 1)Ligne Roset, 72 000 Kč, 2) DesignOutlet, 12 500 Kč

skleněný stolek: 1) BoConcept, 25 000 Kč, 2) Jeko, 3700 Kč


Stojací lampa: 1) Flos, 42 000 Kč, 2) Svět světel, 3600 Kč


Když jsem u toho ošklivého nábytku minule psala, abyste se jím hlavně neinspirovali, musím tedy také napsat, čím byste se inspirovat mohli. Vybrala jsem čtyři velmi úspěšné kusy nábytku od renomovaných designerů a našla k nim levnější variantu. Nikam jsem kvůli tomu nešla, jen jsem seděla u internetu, takže byste to určitě zvládli taky. Nabízí se samozřejmě otázka, jestli to není prosté plagiátorství, jako když byste si koupili kabelku LV z tržnice. Myslim, že u nábytku se to takhle doslovně brát nedá. Je to spíš, jako když někdo vymyslí tašku přes rameno, tak někdo vymyslí lampu přes celou pohovku. Ale vyrábí ji v obměnách více výrobců. Záměrně tu nejsou věci z Ikey, tu za prvné všichni dobře známe, za druhé se k ní dostanu později.

1 komentář:

anetafromprague řekl(a)...

Tu první židli mám!:) Ale s opěrkama..