24. 2. 2011

wardrobe change

laciná Asko skříň s plastovými  úchytkami

tohle všechno v ní bylo

skříň jsem obrousila a zatmelila jsem díry po úchutkách

nejhorší bylo sundavání zrcadla



mělké šuplíky jsem vyměnila za košík, úchytky jsou hliníkové a minimalistické (IKEA)







before and after
Ještě pro vysvětlení: Skříň má přeřízlé levé dveře (je to vidět na druhé fotce odshora), tím je možné se do ní pohodlně dostat, i když před ní stojí komoda. Je to taková naše demo verze rohové skříně.

/Original wardrobe was ugly and sleazy. I grinded it off, removed the handles and lutet the holes. Removing the mirror was the worst part/

1 komentář:

Jana řekl(a)...

Tak se mi to líbilo, že jsem musela skříň poslat dál. :-) Snad nevadí, děkuji. http://www.jaksebydli.cz/2011/03/promena-skrine.html